Aanmelding en betaling



U kunt zich aanmelden voor de bijeenkomst via het inschrijfformulier op de NLUUG WWW pagina of door het bij het programmaboekje gevoegde aanmeldingsformulier ingevuld op te sturen naar het buro van de NLUUG:

Buro NLUUG - Monique Rours <buro@nluug.nl>

Postbus 22727, 1100 DE Amsterdam.
Tel: (+31) (0)20-6951203, fax: (+31) (0)20-6950018.
Postbank: 23.53.318 t.n.v. NLUUG, Amsterdam.

Uw aanmelding voor deze voorjaarsconferentie is definitief wanneer voor 7 mei 1998:

1. uw aanmeldingsformulier is ontvangen; en
2. het deelnamegeld is ontvangen op de NLUUG-rekening.

De kosten voor de dag inclusief lunch zijn:

Hfl. 150,- voor leden van de NLUUG (of zusterorganisaties)
Hfl. 375,- voor niet-leden
Hfl. 35,- voor studenten - (een kopie van uw studentenkaart dient te worden meegestuurd)

Inschrijving
Op 13 mei 1998 zal in de Beethovenfoyer van De Reehorst een inschrijfbalie klaarstaan. Dit staat duidelijk aangegeven als u De Reehorst binnenkomt. Hier kunt u zich aanmelden. De inschrijving van deelnemers, waarvan de betaling is ontvangen, zal snel afgehandeld kunnen worden.

Op het aanmeldingsformulier kunt u aangeven of u via een faktuur (buiten de conferentie om) wenst te betalen of dat u contant aan de inschrijfbalie betaalt. Er zal een linker en een rechter inschrijfbalie worden ingericht; de linker balie zal voor de deelnemers zijn die per faktuur betalen (snel), de rechter balie voor de deelnemers die contant betalen.

Badge/Toegangsbewijs
Om lange rijen te voorkomen, wordt uw badge (tot uiterlijk één week voor de conferentiedatum) toegestuurd. De badge bestaat uit twee delen en is tevens uw toegangsbewijs voor deze conferentie. Op het rechter deel van uw badge staan administratieve gegevens vermeld en bij welke balie u zich kunt aanmelden; dit deel van de badge dient u op de conferentiedag bij de inschrijfbalie in te leveren. Op het linker deel van de badge staat uw naam en lidmaatschapsnummer; voor dit deel van de badge ontvangt u bij inschrijving een plastic hoesje met speld.

Indien u één week voor de conferentiedatum uw badge nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met Buro NLUUG, tel. 020-6951203, of via email <buro@nluug.nl>. Deelnemers waarvan hun aanmeldingsformulier later dan één week voor de conferentiedatum door het Buro is ontvangen, kunnen hun badge bij de rechter inschrijfbalie afhalen; in verband met mogelijke vertraging per post, wordt de badge niet meer toegestuurd.

Betaling
Als op 13 mei 1998 uw betaling nog niet op de rekening van de NLUUG is bijgeschreven en u er zeker van bent dat de betaling onderweg is, verzoeken wij u een garantstelling te ondertekenen, waarbij wordt verwacht dat u nagaat of betaling heeft plaatsgevonden. Indien iin maand na de conferentie bij controle blijkt dat het deelnamegeld niet op de rekening van de NLUUG is bijgeschreven, ontvangt u een boete-faktuur ter hoogte van 50% van het verschuldigde bedrag!

Annulering
Annulering is alleen schriftelijk mogelijk tot één week voor de conferentie Daarna dient u het verschuldigde bedrag alsnog te betalen. Wanneer u verhinderd bent, is het ook mogelijk iemand anders in uw plaats aan deze conferentie deel te laten nemen.


<Terug naaar de inhoudsopgave

6 april 1998